Κουτσούμπας: Οι εργαζόμενοι θα βάλουν το νομοσχέδιο-τερατούργημα στα σκουπίδια – Το παρόν και το μέλλον τους δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά 

Δημήτρης Κουτσούμπας, Προπύλαια

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο Δημήτρης Κουτσούμπας δήλωσε ότι η μεγάλη συμμετοχή στην πανεργατική απεργία δείχνει την απόρριψη του νομοσχεδίου-τερατουργήματος από τους εργαζόμενους.
  • «Οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να αποδεχθούν αυτό το νομοσχέδιο και θα το βάλουν εκεί που πραγματικά αξίζει να πάει: στα σκουπίδια» τόνισε.
  • «Το παρόν και το μέλλον τους δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά, αλλά το 7ωρο-πενθήμερο-35ωρο, οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και αξιοπρεπείς μισθοί» πρόσθεσε.

«Η μεγάλη συμμετοχή σήμερα στην πανεργατική απεργία και τα συλλαλητήρια δείχνει ότι οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να αποδεχθούν αυτό το νομοσχέδιο-τερατούργημα και θα το βάλουν εκεί που πραγματικά αξίζει να πάει: στα σκουπίδια» δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην απεργιακή συγκέντρωση, σωματείων, εργατικών κέντρων και ομοσπονδιών στα Προπύλαια.

«Γιατί το παρόν και το μέλλον των εργαζομένων δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά, αλλά είναι το 7ωρο-πενθήμερο-35ωρο, είναι οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, οι αξιοπρεπείς μισθοί, τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους τόπους δουλειάς, οι κοινωνικές παροχές , τα πλήρη δικαιώματα τους για μια ζωή που πραγματικά τους αξίζει» τόνισε ο κ. Κουτσούμπας.