Άδωνις:Έχουμε πόλεμο μόνο με τους διεφθαρμένους

Την εμπιστοσύνη του προς τους γιατρούς εξέφρασε ο Άδωνις Γεωργιάδης μέσω Twitter, τονίζοντας ότι ο "πόλεμος" είναι απέναντι στους διεφθαρμένους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Άδωνις:Έχουμε πόλεμο μόνο με τους διεφθαρμένους 

“Τους γιατρούς μας τους εμπιστεύομαι. Με αυστηρούς ελέγχους θα τους πείσουμε ως προς την ασφάλεια των γενοσήμων και θα μας υποστηρίξει” έγραψε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο λογαριασμό του στο Twitter. 

“Μετά και τα ερωτήματα του Ιατρικού Συλλογού Αθηνών απαντώ για μία ακόμη φορά. Διεφθαρμένοι υπάρχουν σε όλους τους χώρους και με αυτους μόνον έχουμε πόλεμο”, τόνισε.