GNTM: Γυρίστηκε ο τελικός του ριάλιτι – Αυτή είναι η τετράδα και η μεγάλη νικήτρια – ΒΙΝΤΕΟ

Στις 19 Δεκεμβρίου θα δούμε από τη συχνότητα του Star τον μεγάλο τελικό του Greece’s Next Top Model...

Στις 19 Δεκεμβρίου θα δούμε από τη συχνότητα του Star τον μεγάλο τελικό του Greece’s Next Top Model. Ο μεγάλος τελικός όμως ήδη γυρίστηκε και το Happy Day είχε όλο το ρεπορτάζ.

Η Τίνα Μεσσαροπούλου ενημέρωσε την Σταματίνα Τσιμτσιλή ότι ο τελικός του ριάλιτι μοντέλων γυρίστηκε το Σάββατο. «Το μεγαλύτερο μέρος του ριάλιτι θα είναι μαγνητοσκοπημένο και γυρίστηκε ο τελικός το Σάββατο και μόνο το τελευταίο μισάωρο θα είναι live η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και αυτό είχε γίνει και στο MasterChef προκειμένου να μην μαθευτεί η μεγάλη νικήτρια…».

Στον τελικό έφτασαν η Μαριάννα Παινέση, η Ειρήνη Καζαριάν, η Εβελίνα Σκίτσκο και η Άννα Αμανατίδου. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποκάλυψε ότι μεγάλη νικήτρια θα είναι η Εβελίνα.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: Gossip-tv.gr