To twitter είναι η “γέφυρα” των μεγάλων πόλεων με τα…νησιά. Οι χρήστες του ανεβάζουν φωτογραφίες και “δροσίζονται” λίγο ακόμα κι εκείνοι που πρέπει να επιβιώσουν στις υψηλές θεμοκρασίες.Η ηθοποιός Ζέτα Δούκα αυτό ακριβώς έκανε, ποστάροντας μια εκπληκτική φωτογραφία γεμάτη…θάλασσα!
Το twitter γέμισε…θάλασσα!
Το καλοκαίρι θέλει το νησί του και η Ζέτα Δούκα, μέσω twitter, αναδεικνύει τις ομορφιές της Σίφνου... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ TWITTER
