Το “έπος” των Καρντάσιαν συνεχίζεται

H εγκυμονούσα Κιμ Καρντάσιαν δεν κάθεται στο σπίτι της! Μετά τη βόλτα της στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, πήγε Λονδίνο για τη συναυλία της Μπιγιονσέ... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Το “έπος” των Καρντάσιαν συνεχίζεται

H εγκυμονούσα Κιμ Καρντάσιαν δεν κάθεται στο σπίτι της! Μετά τη βόλτα της στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, πήγε στο Λονδίνο για τη συναυλία της Μπιγιονσέ.

Ο σύντροφος της, Kanye West είναι πολύ καλός φίλος με τον Jay – Z, γι΄ αυτό ακριβώς το λόγο, η Κιμ είχε τη δυνατότητα να βρίσκεται στα παρασκήνια της συναυλίας.

Βέβαια, φημολογείται ότι οι δύο γυναίκες δεν έχουν καθόλου καλές σχέσεις μεταξύ τους. Πάντως, η Κιμ, ήταν εκεί.

Για του λόγου το αληθές, ανέβασε αυτές τις δύο φωτογραφίες στο instagram της: