H φετινή τηλεοπτική σεζόν της Ευγενίας Μανωλίδου τελείωσε χθες αργά το βράδυ με το φινάλε του “Ελλάδα έχεις ταλέντο”.Πριν από λίγο, η μουσικός/παρουσιάστρια/κριτής ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει δημοσίως όλους εκείνους που την στήριξαν…
Ποιους ευχαριστεί η Ε. Μανωλίδου;
Το "Ελλάδα έχεις ταλέντο" τέλειωσε και η Ευγενία Μανωλίδου ένιωσε την ανάγκη να πει ένα "ευχαριστώ" και να δώσει τις ευχές της... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
