‘Ετρεξε για καλό σκοπό…

Η ηθοποιός Ζέτα Δούκα, μαζί με χιλιάδες δρομείς, έτρεξε στον 1ο Ημιμαραθώνιο Δρόμο"Ακρόπολις". Το έγραψε στο twitter της... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Σήμερα, διοργανώθηκε ο 1ος Ημιαμαραθώνιος Δρόμος “Ακρόπολις” με σκοπό να προβληθεί η χώρα μας. Ανάμεσα στους χιλιάδες δρομείς, έτρεξε και η Ζέτα Δούκα.