Ελένη και Μάρκος… Φίλοι ξανά;

H Ελένη θυμάται τις καλές της στιγμές με τον Μάρκο Σεφερλή. Αυτό είναι το αφιέρωμα που του ετοίμασε με αφορμή τη συνάντηση τους μετά από χρόνια! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Οι κόντρες ανήκουν στο παρελθόν; Θα λύσουν τις διαφορές τους στο πλατό ή θα κάνουν σα να μην έχει συμβεί τίποτα;