Δύσκολο Πάσχα για την Ελένη

Η Ελένη Μενεγάκη πέρασε τις ημέρες του Πάσχα στην αγαπημένη της Άνδρο... Μέσα απο twitter της στέλνει τις ευχές της στους followers της και τους εξομολογείται τι την ταλαιπώρησε...

Η Ελένη Μενεγάκη πέρασε τις ημέρες του Πάσχα στην αγαπημένη της Άνδρο… Μέσα από το  twitter της στέλνει τις ευχές της στους followers της και τους εξομολογείται τι την ταλαιπώρησε…