Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» και αναφέρθηκε στον Γιώργο Μαζωνάκη.
- Η τραγουδίστρια τόνισε πως έχει βρεθεί σε παρόμοια φάση, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση «ψυχοφθόρο».
- Η Αγγελική Ηλιάδη συμπλήρωσε πως θέλει να βλέπει τον Γιώργο καλά και τον βλέπει καλά.
Η Αγγελική Ηλιάδη, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day», και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον Γιώργο Μαζωνάκη, τονίζοντας πως έχει βρεθεί στη θέση του.
«Γνωρίζω προσωπικά τον Γιώργο και τον αγαπάω. Επειδή έχω βρεθεί κι εγώ σε παρόμοια φάση να μιλάνε έτσι για προσωπικές καταστάσεις κι είναι πολύ ψυχοφθόρο όλο αυτό», ανέφερε αρχικά η γνωστή τραγουδίστρια.
«Θέλω να βλέπω τον Γιώργο καλά και πρέπει να σου πω ότι τον βλέπω καλά» συμπλήρωσε η Αγγελική Ηλιάδη.
