Τα βασικά σημεία του άρθρου
- «Θέλουμε να μιλήσουμε μαζί τους, αλλά δεν έχουμε κανέναν να μιλήσουμε», δήλωσε ο Ντόναλντ Τραμπ αναφερόμενος στο Ιράν.
- Ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρθηκε στους ηγέτες του Ιράν, λέγοντας ότι «έχουν φύγει όλοι» και «τώρα κανείς δεν θέλει πια να είναι ηγέτης εκεί».
- Ο Τραμπ επανέλαβε ότι «αν είχαν πυρηνικό όπλο θα το είχαν χρησιμοποιήσει» και τόνισε πως οι ΗΠΑ έπρεπε να το σταματήσουν αυτό.
«Θέλουμε να συζητήσουμε μαζί τους, αλλά δεν έχουμε κανέναν να μιλήσουμε», δήλωσε ο Ντόναλντ Τραμπ αναφερόμενος στο Ιράν και πρόσθεσε ότι «μας αρέσει έτσι».
Σε νέες δηλώσεις του, ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρθηκε στο ναυτικό, την αεροπορία, τα αντιαεροπορικά συστήματα, τα ραντάρ και τους ηγέτες του Ιράν, λέγοντας: «έχουν φύγει όλοι».
«Τώρα κανείς δεν θέλει πια να είναι ηγέτης εκεί», ανέφερε ο Τραμπ.
Επίσης, υποστήριξε ότι το Ιράν ήθελε να καταλάβει τη Μέση Ανατολή και επανέλαβε ότι «αν είχαν πυρηνικό όπλο θα το είχαν χρησιμοποιήσει».
Οι ΗΠΑ έπρεπε να το σταματήσουν αυτό, τόνισε για να συμπληρώσει πως «έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό».
