Με πτώση άνοιξε το χρηματιστήριο της Ιαπωνίας

Με πτώση άνοιξε τη Δευτέρα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά την ανακοίνωση της ιαπωνικής... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με πτώση άνοιξε τη Δευτέρα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά την ανακοίνωση της ιαπωνικής κυβέρνησης ότι επέστρεψε η ύφεση στη χώρα στο τέλος του τρίτου τριμήνου και την άνοδο του γιεν μετά τις επιθέσεις στο Παρίσι.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε πτώση 332,95 μονάδων (-1,70%), φθάνοντας στις 19.263,96 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε πτώση 26,49 μονάδων (-1,67%), φθάνοντας στις 1.559,34 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ