Με πτώση άνοιξε ο Nikkei

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά από διαρροές στα μέσα για τα επικείμενα οικονομικά αποτελέσματα εταιρειών που μπορεί να είναι αρνητικά.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε πτώση 110,59 μονάδων (-0,60%), φθάνοντας στις 18.443,69 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 10,15 μονάδων (-0,66%), φθάνοντας στις 1.516,66 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Έκλεισε με απώλειες η Wall Street