Με άνοδο άνοιξε το χρηματιστήριο στο Τόκιο

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, ενδυναμωμένο από το δολάριο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, ενδυναμωμένο από το δολάριο και την ανάκαμψη της Γουόλ Στριτ.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε άνοδο 247,98 μονάδων (+1,28%), φθάνοντας στις 19.641,67 μονάδες. 

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 19,38 μονάδων (+1,23%), φθάνοντας στις 1.590,91 μονάδες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ