Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι εκτόξευσαν πυραύλους εναντίον του Ισραήλ.
- Επιπλέον, στόχοι ήταν στρατιωτικές βάσεις που φιλοξενούν αμερικανικές δυνάμεις στο Κουβέιτ, την Ιορδανία και το Μπαχρέιν.
- Η ιρανική κρατική τηλεόραση μετέδωσε την είδηση, καθώς η πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή συνεχίζεται για 26η μέρα.
Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι εκτόξευσαν πυραύλους εναντίον του Ισραήλ, καθώς και κατά στρατιωτικών βάσεων που φιλοξενούν αμερικανικές δυνάμεις στο Κουβέιτ, την Ιορδανία και το Μπαχρέιν, μετέδωσε την Τετάρτη η ιρανική κρατική τηλεόραση, ενώ παρά τον διπλωματικό πυρετό συνεχίζεται για 26η μέρα η πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή.
Σε ανακοίνωση των Φρουρών της Επανάστασης που μεταδόθηκε από το κρατικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο IRIB αναφέρεται ότι «στόχοι στην καρδιά των κατεχόμενων εδαφών», δηλαδή το Ισραήλ, και αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις στην περιοχή «χτυπήθηκαν από συστήματα πυραύλων με ακριβή καθοδήγηση και μη επανδρωμένα αεροσκάφη επίθεσης».
Πηγή: AFP
