Abdulhussain Abdulredha: To Google Doodle τιμά τον εμβληματικό ηθοποιό και κωμικό

Το σημερινό Google Doodle είναι αφιερωμένο στον ηθοποιό, τραγουδιστή, θεατρικό συγγραφέα και κωμικό Abdulhussain Abdulredha, ο οποίος γεννήθηκε σαν σήμερα το 1939.

Google Doodle: Τιμά την Εθνική Ημέρα των ΗΑΕ

Ο Abdulhussain Abdulredha γεννήθηκε στο Κουβέιτ από έναν ναυτικό και νοικοκύρη, και ήταν το έβδομο από τα δεκατέσσερα παιδιά. Ταξίδεψε στην Αίγυπτο και την Γερμανία για να σπουδάσει χαρακτική πριν αρχίσει να εργάζεται στην βιομηχανία του θεάματος. Βρήκε την θέση του στο είδος της τραγικο-κωμωδίας, όπου η κωμωδία του έλαμψε στο επίκεντρο κοινωνικών θεμάτων. Κατά τη διάρκεια της 50χρονης καριέρας του, ο Abdulhussain έπαιξε και παρήγαγε πάνω από 30 θεατρικά έργα και τηλεοπτικές σειρές.

Το έργο του επιτάχυνε το πολιτικό και κοινωνικό είδος. Ο Abdulhussain ίδρυσε και διηύθυνε ένα τηλεοπτικό κανάλι ψυχαγωγίας το 2006 με το όνομα Funoon TV, το οποίο ήταν το πρώτο αραβόφωνο κανάλι που επικεντρώθηκε σε κωμικό υλικό. Mνημονεύεται για τον τολμηρό κοινωνικό του σχολιασμό, την ισχυρή τραγουδιστική του φωνή και την πατρική φιγούρα της κωμωδίας του Κουβέιτ. Η κωμωδία του όχι μόνο παρείχε ψυχαγωγία αλλά και ενθάρρυνε το κοινό να αναλογιστεί θέματα που επηρεάζουν τις αραβικές κοινωνίες.

Gerald «Jerry» Lawson’s: Η Google τιμά με Doodle τον… «πατέρα» του σύγχρονου gaming

Ο κόσμος μπορεί να απολαύσει τις πολλές ταινίες και τα έργα του σήμερα για να γελάσει και να μάθει για τα στιγμιότυπα της ιστορίας που σατιρίζει.

Το Google Doodle για τον Abdulhussain Abdulredha

Abdulhussain Abdulredha Google Doodle

Google Doodle: Τιμά την ημέρα του Αγίου Ανδρέα στη Σκωτία

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ