Με πτώση άνοιξε το χρηματιστήριο στο Τόκιο

Με πτώση άνοιξε την Τετάρτη το χρηματιστήριο στο Τόκιο, σε μια τεχνική κίνηση μετά... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με πτώση άνοιξε την Τετάρτη το χρηματιστήριο στο Τόκιο, σε μια τεχνική κίνηση μετά από πέντε μέρες ανόδου.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε πτώση -17,90 μονάδων (-0,10%), φθάνοντας στις 18.168,20 μονάδες.

Αντίθετα, ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 2,42 μονάδων (+0,16%), φθάνοντας στις 1.478,26 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ -ΜΠΕ