Με άνοδο άνοιξε το χρηματιστήριο στο Τόκιο

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, ξαναγυρνώντας σε πιο αισιόδοξη πορεία... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, ξαναγυρνώντας σε πιο αισιόδοξη πορεία μετά την σταθεροποίηση των ξένων αγορών.

 

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε άνοδο 263μονάδων (+1,55%), φθάνοντας στις 17.193,84 μονάδες.

 

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 21,4 μονάδων (+1,56%), φθάνοντας στις 1.396,92 μονάδες.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ