Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 17χρονος έπειτα από επεισοδιακή καταδίωξη – Βεβαιώθηκαν πρόστιμα άνω των 22.000 ευρώ

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ένας 17χρονος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη από δικυκλιστές αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας, έπειτα από επικίνδυνη καταδίωξη.
  • Οδηγώντας δίκυκλη μοτοσικλέτα, δεν συμμορφώθηκε σε σήμα για έλεγχο, τράπηκε σε φυγή αναπτύσσοντας ταχύτητα και προέβαινε σε επικίνδυνους ελιγμούς και παραβάσεις του Κ.Ο.Κ..
  • Σε βάρος του βεβαιώθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους άνω των 22.000 ευρώ για τις διάφορες παραβάσεις που διαπιστώθηκαν.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας 17χρονος συνελήφθη από δικυκλιστές αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας στη Θεσσαλονίκη το βράδυ του Σαββάτου (21/3). Η σύλληψη έγινε στην περιοχή της Χαλάστρας, έπειτα από επικίνδυνη καταδίωξη.

Ο 17χρονος οδηγώντας δίκυκλη μοτοσικλέτα, δεν συμμορφώθηκε σε σχετικό σήμα για τη διενέργεια ελέγχου και τράπηκε σε φυγή αναπτύσσοντας ταχύτητα.

Στη συνέχεια προέβαινε σε επικίνδυνους ελιγμούς, καθώς και σε άλλες παραβάσεις του Κ.Ο.Κ..

Σε βάρος του βεβαιώθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους άνω των 22.000 ευρώ για διάφορες παραβάσεις που διαπιστώθηκαν.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.