Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε δύο οχήματα σε υπαίθριο πάρκινγκ στη Θέρμη – Τέθηκε υπό έλεγχο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε το βράδυ της Παρασκευής στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης μετά από φωτιά που ξέσπασε σε δύο ΕΙΧ οχήματα σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης.

Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 11 με την Πυροσβεστική να σπεύδει στο σημείο με εννιά πυροσβέστες και τρία οχήματα, καταφέρνοντας να θέσει γρήγορα υπό έλεγχο τη φωτιά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.