Νέα υπηρεσία από το Twitter – Το τελευταίο «πείραμα» του Έλον Μασκ

Το Twitter θα προσφέρει σύντομα στους χρήστες του τη δυνατότητα να αγοράζουν μεμονωμένα άρθρα εφημερίδων, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Έλον Μασκ.

Έλον Μάσκ: Όλα όσα είπε ο ιδιοκτήτης του Twitter στο BBC – «Δεν θα έπρεπε να τουιτάρω μετά τις 3 το πρωί»

Πρόκειται για ένα οικονομικό μοντέλο που έχει προκριθεί και δοκιμαστεί από άλλες πλατφόρμες στο παρελθόν, χωρίς όμως επιτυχία.

«Από τον επόμενο μήνα η πλατφόρμα θα επιτρέπει σε εκδότες μέσων ενημέρωσης να χρεώνουν αναγνώστες ανά άρθρο, με ένα απλό κλικ», έγραψε ο ιδιοκτήτης του Twitter.

Twitter: Ο Έλον Μασκ αντικατέστησε το μπλε πουλί με τον σκύλο του κρυπτονομίσματος

Από τότε που o ιδρυτής των εταιρειών Tesla και SpaceX αγόρασε στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου το μέσο αυτό κοινωνικής δικτύωσης λανσάρει διαρκώς νέες μορφές χρήσης του Twitter, προτείνει, συχνά αιφνιδιαστικά, νέες ιδέες και αλλαγές στην πλατφόρμα, προκαλώντας ορισμένες φορές σύγχυση.

Μιλώντας για την τελευταία του αυτή ιδέα ο Μασκ είπε: «Αυτή θα επιτρέψει σε χρήστες που δεν πληρώνουν μηνιαία συνδρομή να πληρώνουν υψηλότερη τιμή ανά άρθρο, όταν θέλουν περιστασιακά να διαβάζουν ένα άρθρο», διευκρίνισε προσθέτοντας: «Έτσι, όλοι κερδίζουν και τα μέσα ενημέρωσης και οι αναγνώστες».

Έλον Μασκ: «Εκθρόνισε» τον Μπάρακ Ομπάμα στην κατάταξη των χρηστών με τους περισσότερους ακολούθους στο Twitter

Ωστόσο, ο ίδιος δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τιμές, ή τη λειτουργία αυτού του νέου μοντέλου.

Η ιδέα μιας πλατφόρμας που επιτρέπει την αγορά μεμονωμένων άρθρων εφημερίδων, σε ένα μοντέλο εναλλακτικό, κάτι ανάμεσα στη δωρεάν διαδικτυακή πρόσβαση σε έντυπα μέσα ενημέρωσης με χρηματοδότηση από διαφημίσεις και στις συνδρομές, δεν είναι νέα συνταγή και δεν έχει στεφθεί με επιτυχία στο παρελθόν.

Η δανέζικη νεοφυής επιχείρηση Blendle δεν τα κατάφερε με το δικό της μοντέλο δημιουργώντας ένα είδος iTunes δημοσιογραφικού περιεχομένου.

Το νέο «πείραμα» Μασκ, όπως και προηγούμενες παρόμοιες προσπάθειες, απαιτεί τη συμμετοχή εκδοτών του Τύπου, οι οποίοι θα πρέπει να συμφωνήσουν να συνδέσουν το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα, κάτι που δεν φαίνεται να είναι πρακτικά εύκολο λαμβάνοντας υπόψη τις αποτυχημένες παρόμοιες προσπάθειες αυτού του μοντέλου, αλλά και της φήμης του Twitter, η οποία, από τότε που πέρασε στα χέρια του Μασκ, αμαυρώνεται.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ