«Η Novartis είναι ο ΟΠΕΚΕΠΕ στον χώρο του φαρμάκου» – Τι είπε στην απολογία του ο «Μάξιμος Σαράφης»
Ως μία «διεφθαρμένη εταιρεία» που διατηρούσε «μαύρα ταμεία» για δωροδοκίες, περιέγραψε, για ακόμη μία φορά, τη Novartis, ο Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης, κατά την α...
16:53
| Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2025