Το σχόλιο του Παύλου Παπαδημητρίου για την τελευταία αγωνιστική των ομίλων του Μουντιάλ
Καλή βδομάδα σε όλους και καλή συνέχεια να έχουμε στο Μουντιάλ το οποίο.....τώρα αρχίζει!
10:17
| Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018