Τώρα-Βουλγαράκης:”Αγώνας ντροπή”

Πώς σχολίασε στο Twitter ο Γιώργος Βουλγαράκης το ντέρμπι των αιωνίων;

“Λυπάμαι παρά πολύ που ένας ποδοσφαιρικος αγώνας, από γιορτή γίνεται… ντροπή!”, έγραψε πριν από λίγο στο Twitter ο Γιώργος Βουλγαράκης, σχολιάζοντας το ντέρμπι των αιωνίων.