Το πάρτι της Λίβερπουλ

Η Λίβερπουλ πανηγύρισε τίτλο για πρώτη φορά μετά το 2006 και οι παίκτες της το γλέντησαν στα αποδυτήρια του Γουέμπλεϊ τραγουδώντας το «Campiones». ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Η Λίβερπουλ πανηγύρισε τίτλο για πρώτη φορά μετά το 2006 και οι παίκτες της το γλέντησαν στα αποδυτήρια του Γουέμπλεϊ τραγουδώντας το «Campiones».