Το μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στα κορίτσια της Εθνικής μπάσκετ

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προσπάθησε να εμψυχώσει τα κορίτσια της εθνικής ομάδας μετά την ήττα τους στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ...

“Χάσαμε από μια καλύτερη ομάδα αλλά δεν το βάζουμε κάτω!!! Καλή επιτυχία στα κορίτσια μας για το μικρό τελικό” έγραψε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας στο Twitter, μετά την ήττα της εθνικής ομάδας γυναικών στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ από τη Γαλλία.