“Χάσαμε από μια καλύτερη ομάδα αλλά δεν το βάζουμε κάτω!!! Καλή επιτυχία στα κορίτσια μας για το μικρό τελικό” έγραψε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας στο Twitter, μετά την ήττα της εθνικής ομάδας γυναικών στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ από τη Γαλλία.
Το μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στα κορίτσια της Εθνικής μπάσκετ
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προσπάθησε να εμψυχώσει τα κορίτσια της εθνικής ομάδας μετά την ήττα τους στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ...
