Πήγαν για paintball οι λάτιν του Ολυμπιακού

Την ευκαιρία να περάσουν ώρες ξεγνοιασιάς είχαν οι λάτιν παίκτες του Ολυμπιακού...

Την ευκαιρία να περάσουν ώρες ξεγνοιασιάς είχαν οι λάτιν παίκτες του Ολυμπιακού. 

Συγκεκριμένα, οι Γκιγέρμε, Ναουέλ, Ζοσέ Σα και Γκερέρο πήγαν για paint-ball και πόζαραν φορώντας την απαραίτητη… περιβολή και με τα όπλα τους ανά χείρας.

Πηγή ρεπορτάζ: Filathlos.gr