Ο Βουλγαράκης twittάρει για ΠΑΟ!

Δείτε τι γράφει ο Γιώργος Βουλγαράκης στο Twitter για την αγαπημένη του ομάδα τον Παναθηναϊκό...

“Αν δε βρεθεί κάποιος απ τους “Σωτήρες” να βάλει τα λεφτά, ας πέσει. Εμείς πάλι Παναθηναϊκοί θα είμαστε στη λεωφόρο. Άντε πια ….”, έγραψε πριν από λίγο ο Γιώργος Βουλγαράκης σχολιάζοντας την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Παναθηναϊκός.