Ο ΠΑΟΚ πέρασε από το Περιστέρι

Ένα ημίχρονο ήταν αρκετό στον ΠΑΟΚ για να βάλει τις βάσεις για το «τρίποντο» στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο...

Ένα ημίχρονο ήταν αρκετό στον ΠΑΟΚ για να βάλει τις βάσεις για το «τρίποντο» στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο. Με τα γκολ των Μπίσεσβαρ (2΄) και Κουλούρη (38΄) ο «Δικέφαλος του Βορρά» πήρε σημαντική εκτός έδρας νίκη με 2-0 και περιμένει ήττα του Πανιωνίου από τον Παναθηναϊκό (αύριο) για να μείνει μόνος στην 2η θέση της κατάταξης μετά από 27 αγωνιστικές.

Παρά τις σημαντικές απουσίες που είχε ο ΠΑΟΚ ευτύχησε να είναι άκρως αποτελεσματικός στο πρώτο 45λεπτο, διάστημα στο οποίο αξιοποίησε την υπεροχή του απέναντι στον «υπνωτισμένο» Ατρόμητο.