Η οργάνωση “Αντάρτικο Πόλεων” ανέλαβε την ευθύνη για τον εμπρηστικό μηχανισμό που τοποθετήθηκε πριν από μερικές μέρες στο συρμό του μετρό Αιγάλεω.
Τώρα- Ανέλαβαν την ευθύνη
Η οργάνωση "Αντάρτικο Πόλεων" ανέλαβε την ευθύνη για τον εμπρηστικό μηχανισμό που τοποθετήθηκε πριν από μερικές μέρες στο συρμό του μετρό Αιγάλεω. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
