Θλίψη – Πέθανε ο άνδρας που είχε δεχθεί επίθεση με σκεπάρνι από ληστές στην Πάτρα

Οι ληστές που είναι ήδη προφυλακισμένοι και έχουν ομολογήσει την πράξη τους, πλέον κατηγορούνται για ανθρωποκτονία...

Πάνω από 10 μέρες έμεινε διασωληνωμένος στην μονάδα εντατικής θεραπείας ο 75χρονος άνδρας ο οποίος έπεσε θύμα ληστών μέσα στο ίδιο του το σπίτι, στην Πάτρα.

Σήμερα το πρωί υπέκυψε στα τραύματα του και εξέπνευσε. Να υπενθυμίσουμε πως ο ηλικιωμένος δέχτηκε επίθεση από ληστές με σκεπάρνι για 30 ευρώ. Οι ληστές που είναι ήδη προφυλακισμένοι και έχουν ομολογήσει την πράξη τους, πλέον κατηγορούνται για ανθρωποκτονία.