Το άνοιγμα των διοδίων στο Ρίο, την Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου, στις 12.00, αποφάσισε, χθες το βράδυ η συνέλευση των καταληψιών του Εργατικού Κέντρου Πάτρας.Παράλληλα προανήγγειλαν κινητοποιήσεις στο κέντρο της πόλης και επισκέψεις σε εργασιακούς χώρους, προκειμένου να ενημερώσουν τους εργαζόμενους.
Θα ανοίξουν τα διόδια
Το άνοιγμα των διοδίων στο Ρίο, την Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου, στις 12.00, αποφάσισε, χθες το βράδυ η συνέλευση των καταληψιών του Εργατικού Κέντρου Πάτρας.
