Σοβαρό επεισόδιο μεταξύ οδηγών στην Ιερά Οδό – Τον τραυμάτισε στο μάτι με κατσαβίδι και εξαφανίστηκε

ΕΚΑΒ-Ασθενοφόρο

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Σοβαρό επεισόδιο με τραυματισμό σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (03/10) στην Ιερά Οδό, όταν οδηγός Ι.Χ. φέρεται να παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη.
  • Η λογομαχία εξελίχθηκε σε βίαιη σύγκρουση, με τον οδηγό του αυτοκινήτου να τραυματίζει μοτοσικλετιστή στο αριστερό μάτι με κατσαβίδι και να εξαφανίζεται.
  • Το θύμα νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, ενώ η Αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό και την ταυτοποίηση του δράστη.

Ένα σοβαρό επεισόδιο με τραυματισμό σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (03/10) στη διασταύρωση της Ιεράς Οδού με τη Λεωφόρο Κηφισού.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, λίγο πριν από τις 14:00, ένας οδηγός Ι.Χ. φέρεται να παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη. Το περιστατικό προκάλεσε την έντονη αντίδραση ενός μοτοσικλετιστή, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε έντονα. Η λογομαχία όμως εξελίχθηκε σε… βίαιη σύγκρουση, καθώς ο οδηγός του αυτοκινήτου κατέβηκε από το όχημά του και τον τραυμάτισε στο αριστερό μάτι με κατσαβίδι. Αμέσως μετά, ο δράστης επιβιβάστηκε ξανά στο αυτοκίνητό του και εξαφανίστηκε.

Το θύμα μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, όπου νοσηλεύεται. Την ίδια ώρα, η Αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό και την ταυτοποίηση του δράστη, ο οποίος παραμένει ασύλληπτος.