Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Μια 17χρονη κοπέλα μεταφέρθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση στο Νοσοκομείο Σαντορίνης τα ξημερώματα της Κυριακής, έχοντας καταναλώσει τέσσερα ποτά σε μπαρ του νησιού.
- Οι αστυνομικές αρχές ξεκίνησαν έρευνα για το περιστατικό, σχηματίζοντας δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και αναζητώντας τον ιδιοκτήτη του μπαρ.
- Το περιστατικό αναζωπυρώνει τη συζήτηση για την ευθύνη των επαγγελματιών στην εστίαση όσον αφορά την πώληση αλκοόλ σε ανήλικους, με βάση το νέο νομικό πλαίσιο που απαιτεί ταυτοποίηση ενηλικότητας.
Σε λιπόθυμη κατάσταση μεταφέρθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής (26/10) στο νοσοκομείο Σαντορίνης μια 17χρονη κοπέλα, η οποία φέρεται να είχε καταναλώσει τέσσερα ποτά σε μπαρ του νησιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του cyclades24.gr, η ανήλικη είχε βγει για να γιορτάσει την ονομαστική της εορτή, όμως λίγη ώρα αργότερα έχασε τις αισθήσεις της λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Οι αστυνομικές αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό, προκειμένου να διαπιστωθεί σε ποιο κατάστημα σερβιρίστηκε το αλκοόλ και ποιοι ευθύνονται για τη διάθεσή του σε ανήλικο.
Ήδη έχει σχηματιστεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ αναζητείται ο ιδιοκτήτης του μπαρ όπου φέρεται να διασκέδαζε η 17χρονη.
Η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία.
