Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Ολοκληρώθηκε η κηδεία της πριγκίπισσας Ειρήνης στη Μητρόπολη Αθηνών.
- Παρόντες στην τελετή ήταν ο βασιλιάς Φελίπε ΣΤ’ της Ισπανίας με τις κόρες του, καθώς και η Βασιλομήτωρ Σοφία και η τέως βασίλισσα Άννα Μαρία.
- «Καλό ταξίδι Ειρήνη» φώναζαν οι συγκεντρωμένοι πολίτες κατά την έξοδο του φέρετρου. Η ταφή της θα γίνει στο Τατόι.
Ολοκληρώθηκε η κηδεία της πριγκίπισσας Ειρήνης στη Μητρόπολη Αθηνών.
Στις φωτογραφίες διακρίνονται μεταξύ άλλων ο βασιλιάς Φελίπε ΣΤ’ της Ισπανίας και η βασίλισσα Λετίσια με τις κόρες τους – πριγκίπισσα Λεονόρ και Ινφάντα Σοφία – καθώς και η Βασιλομήτωρ Σοφία και η τέως βασίλισσα Άννα Μαρία.
«Καλό ταξίδι Ειρήνη» φώναζαν οι συγκεντρωμένοι πολίτες, όταν εξήλθε το φέρετρο με τη σορό της από τη Μητρόπολη Αθηνών.
Η ταφή θα γίνει στο Τατόι, όπου η αυτοκινητοπομπή έφτασε μετά τις 14:30.
Δείτε φωτογραφίες:
