Πορεία στο κέντρο

Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στις 11 το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Κλαύθμωνος εργαζόμενοι των δήμων Αττικής. Τα μέλη του ΠΟΕ-ΟΤΑ θα συγκεντρωθούν και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τα υπουργεία  Εσωτερικών και Οικονομικών με συμμετοχή και απορριμματοφόρων.