Ο Άγ. Νικόλαος στο “ground zero”

Θα ξαναχτιστεί ο Αγιος Νικόλαος στο "ground zero" της Νέας Υόρκης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ο Άγ. Νικόλαος στο “ground zero”

Σε ένα χρόνο θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την ανέγερση της ελληνορθόδοξης εκκλησίας του Αγίου Νικολάου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου, η οποία είχε καταστραφεί από την πτώση των δίδυμων πύργων την 11η Σεπτεμβρίου 2001.

Την ανακοίνωση έκανε ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Αντριου Κουόμο, στο γεύμα του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου, σε ξενοδοχείο στο Μανχάταν.

 

Πηγή: Δημοκρατία