Ληστεία σε φαρμακείο στην Θεσσαλονίκη

Ληστεία με την απειλή όπλου σημειώθηκε σε φαρμακείο, στην ανατολική Θεσσαλονίκη...

Ληστεία με την απειλή όπλου σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας σε φαρμακείο, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Ο δράστης, μπήκε στο φαρμακείο που βρίσκεται στην οδό Παπάφη και απειλώντας την υπάλληλο με το όπλο που κρατούσε, αφαίρεσε χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια ο δράστης τράπηκε σε φυγή ωστόσο λίγα μέτρα πιο κάτω, αστυνομικοί της ομάδας «Ζ» τον ακινητοποίησαν και τον συνέλαβαν.

Πηγή: thestival.gr