Καθηγήτρια του ΕΜΠ δέχθηκε επίθεση

Μία ομάδα δέκα κουκουλοφόρων εισέβαλε το απόγευμα στο γραφείο καθηγήτριας στο τμήμα Χημικών Μηχανικών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Καθηγήτρια του ΕΜΠ δέχθηκε επίθεση

Μία ομάδα δέκα κουκουλοφόρων εισέβαλε το απόγευμα στο γραφείο καθηγήτριας στο τμήμα Χημικών Μηχανικών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Όπως λέει η ίδια, σύμφωνα με το MEGA, της ζήτησαν επιτακτικά να σηκωθεί από γραφείο της, εκσφενδόνισαν κόκκινες μπογιές σε όλο το χώρο και αποχώρησαν τρέχοντας.

Η καθηγήτρια η οποία έχει εκλέγει στο συμβούλιο του Ιδρύματος, έχει στοχοποιηθεί επανειλημμένως από ομάδα ατόμων που αντιδρούν στο νέο νόμο. Μάλιστα, η ίδια και άλλοι καθηγητές καταγγέλλουν ότι έχουν δεχθεί απειλές και ύβρεις ακόμα και εν ώρα μαθήματος.