Ήπιε ζιζανιοκτόνο για να γλιτώσει τα χρέη

Ένας 60χρονος επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του πίνοντας ισχυρό ζιζανιοκτόνο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ήπιε ζιζανιοκτόνο για να γλιτώσει τα χρέη

 

Ένας 60χρονος επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του πίνοντας ισχυρό ζιζανιοκτόνο, χθες Τρίτη, στη Λάρισα.

Ο 60χρονος νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, έχοντας διαφύγει τον κίνδυνο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες προχώρησε στο απονενοημένο διάβημα λόγω οικονομικών χρεών.

 

Πηγή: thessalianews.gr