Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζει το τελευταίο δίμηνο η Σύμη, από τις συνεχείς αφίξεις λαθρομεταναστών στο νησί.Μιλώντας στη ΝΕΤ, ο δήμαρχος Σύμης έκανε λόγο για 20-30 αφίξεις καθημερινά, τόνισε ότι δεν υπάρχει χώρος φιλοξενίας και ότι οι λαθρομετανάστες στοιβάζονται στο προαύλιο του αστυνομικού τμήματος του νησιού.
Γεμίζει από μετανάστες η Σύμη
Για συνεχείς αποβιβάσεις λαθρομεταναστών και για ασφυκτική κατάσταση στη Σύμη κάνει λόγο ο δήμαρχος του νησιού... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
