Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα που έγινε νωρίτερα από άγνωστο που τηλεφώνησε στην Άμεσο Δράση στις 21:51 και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε 20 λεπτά, στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα που έγινε νωρίτερα από άγνωστο που τηλεφώνησε στην Άμεσο Δράση στις 21:51 και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε 20 λεπτά, στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια.