ΤΩΡΑ-Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια

Στις 21:51 άγνωστος κάλεσε στην Άμεση Δράση και ειδοποίησε για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΤΩΡΑ-Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια

Στις 21:51 άγνωστος κάλεσε στην Άμεση Δράση και ειδοποίησε για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια.

Ο άγνωστος έδωσε χρονικό περιθώριο 20 λεπτών, ενώ αυτή τη στιγμή στον σταθμό του ΗΣΑΠ βρίσκεται το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που διεξάγει έρευνες.

Ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια παραμένει κλειστός μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες του ΤΕΕΜ.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.