Το δίλημμα που έθεσε ο Κωνσταντινόπουλος

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, βουλευτής Αρκαδίας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας για το ΠΑΣΟΚ και την Κεντροαριστερά, στη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Το δίλημμα που έθεσε ο Κωνσταντινόπουλος

 

“Το ΠΑΣΟΚ ή θα πάει με την Κεντροαριστερά ή η Κεντροαριστερά θα πάει μόνη της” τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, βουλευτής Αρκαδίας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας για το ΠΑΣΟΚ και την Κεντροαριστερά, στη Σύνοδο της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος.