Selfie στο Μέγαρο Μαξίμου για τη Μυρσίνη Λοΐζου και τον Αλέξη Τσίπρα – ΦΩΤΟ

Ο Πρωθυπουργός έκανε το τραπέζι σε νέους υποψήφιους ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ...

Ανάμεσα στους νέους υποψήφιους ευρωβουλευτές τους οποίους ο Πρωθυπουργός υποδέχτηκε στο Μαξίμου και τους έκανε το τραπέζι στη βεράντα του Μεγάρου ήταν και η Μυρσίνη Λοΐζου.

Η υποψήφια ευρωβουλευτής έβγαλε selfie με τον Αλέξη Τσίπρα και τη συνυποψήφια Ιωάννα Κοντούλη αλλά και τον υπουργό Επικρατείας Χριστόφορο Βερναρδάκη και τις ανήρτησε στον λογαριασμό της στο facebook.