Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η συνεδρίαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας –Τουρκίας στη Σμύρνη.
Η συνεδρίαση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λίγη ώρα και στη συνέχεια θα γίνει η υπογραφή των διμερών συμφωνιών. Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν δηλώσεις στους δημοσιογράφους.