Πηγές της ΝΔ σχετικά με την ανακοίνωση του Μαξίμου αναφέρουν τα εξής: «Για της Μυρσίνης την ποδιά, τους έπιασε πια απελπισιά.
Όσο διαβάζουν μόνο Ντοκουμέντο, τόσο πλησιάζουν στο φαλιμέντο».
Πηγές της ΝΔ σχετικά με την ανακοίνωση του Μαξίμου αναφέρουν...

Πηγές της ΝΔ σχετικά με την ανακοίνωση του Μαξίμου αναφέρουν τα εξής: «Για της Μυρσίνης την ποδιά, τους έπιασε πια απελπισιά.
Όσο διαβάζουν μόνο Ντοκουμέντο, τόσο πλησιάζουν στο φαλιμέντο».