Ο Σαμαρικός…Άδωνις…

Το στέλεχος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε μέσα από το Twitter την ομιλία του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στο Αιγάλεω... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ

 Το στέλεχος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε μέσα από το Twitter την ομιλία του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στο Αιγάλεω.”Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρα ήταν εξαιρετική! Η ΝΔ είναι η μοναδική μας ελπίδα αυτή τη στιγμή. Ας μην την χαραμίσουμε…πάμε γερά!”