Ο Ψωμιάδης βγαίνει παγανιά

Από το Κιλκίς αρχίζουν την Τρίτη οι περιοδείες του Παναγιώτη Ψωμιάδη, σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Στόχος αυτής και... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Από το Κιλκίς αρχίζουν την Τρίτη οι περιοδείες του Παναγιώτη Ψωμιάδη, σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Στόχος αυτής, και όλων όσων θα ακολουθήσουν, είναι να συζητήσει η ΝΔ τα προβλήματα των πολιτών και να προβάλει τις θέσεις του κόμματος αλλά και την αναγκαιότητα συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης:-Στις 6 μ.μ. θα έχει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πολυκάστρου σύσκεψη με τα Αυτοδιοικητικά στελέχη της ΝΔ και τα στελέχη των τοπικών κομματικών οργανώσεων.

-Στις 8 μ.μ. θα δώσει Συνέντευξη Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.

-Στις 8.30 μ.μ. θα μιλήσει σε σύσκεψη κομματικών στελεχών στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς.