Η Γεννηματά για την τηλεμαχία Τσίπρα – Μητσοτάκη: Κανένα νόημα ένα debate Δεξιάς – Νέας Δεξιάς

«Debate μεταξύ της Δεξιάς και της νέας Δεξιάς δεν έχει κανένα νόημα κ. Τσίπρα...

«Debate μεταξύ της Δεξιάς και της νέας Δεξιάς δεν έχει κανένα νόημα κ. Τσίπρα και κ. Μητσοτάκη».

Με αυτή τη δηκτική ανάρτηση στο κοινωνικά δίκτυα τοποθετήθηκε η Φώφη Γεννηματά σχετικά με το ενδεχόμενη τηλεμαχίας μεταξύ των κ. Τσίπρα και Μητσοτάκη.Δείτε την ανάρτηση: